Thursday, January 14, 2010

hepi bday abah..

lupe pulak nak cakap....semalam bday abah(yang ni tak lupe tau)

ni la first time sambut bday abah dari jauh (x sambut pon tp wish je la...hehehe ^_~ )...selama ni wish kat abah face to face tapi semalam for the first time wish ikut tpon je...mungkin akan berterusan for the next3 year...sobs.

semangat punye pasal, saya tunggu sampai kol 4 pagi, so kat msia waktu tu kol 8 pagi..malangnyer, abah still tido sembang-sembang je la dengan ma...nak cakap lama lagi tapi masalah biasa,line x clear so ma cakap lepas2 ni la pulak..huhuhu

petang tu saya call abah smule...dapat tapi abah tak dengar sangat...so abah passkan tpon kat ma...lepas konfem saya yang call, baru ma passkan balik kat abah.... HAPPY BIRTDAY TO YOU..HAPPY BIRTHDAY TO YOU...semoga bahagia, sihat n panjang umur....tu la antara wish saya... hepinye rasa...

tengah2 sembang dengan abah, abah tegur cakap suara saya lain je..macam parau...saya pon gelak je la, nak cover line...masa ni saya still selesema, tapi dah nak baik so xnak bagi parents risau  so cakap xde ape2..hihihi. terharu jugak sebenarnya, tak sangka suara saya yang lain sikit pon mereka detect...tu la tanda mereka sayang n rindu bangat kat saya..hehehe, perasan la pulak..(sape yang rindu sape sebenarnye?hehehe)



special kek 4 abah...(wlaupun ni just gambar yang diambil dr tnet,hehehe)..terlebih jujur la pulak, xpe2..janji ikhlas..=))

6 comments:

sh. said...

ingatkan buat sendiri kek itu..rupa-rupanya. hampeh. hihi joking2 =p

Laile Azmi said...

haha. yelah imah. imah pandai buat kek batik je.
btw, sanah helwah pak cik! hehe
=)

nurulkarimah said...

terima kasih semua....
statlover: nak wat sendri x pandai...8P
laile:terima kasih bg pihak abah saya..hehehe

sh. said...

=/

starlover lah sayang. I hate statistics, so definitely bukan statlover. hahaa =p

ruby said...

erm...giv me ur email..nk emailkn gmbar smbutan besday abah~~nnt u can post in this blog plak...

nurulkarimah said...

starlover: sori la sayang...typing error, u know me..hehehe
=_=