Friday, February 26, 2010

hujan = rahmat

dari pagi semalam hujan...sejuk...dah lame x hujan ni jadi rindu pulak
hmm, rindu malaysia..T.T
first time second time dengar guruh kat sni, rindu...
rindu semua lah.....i wish i could fly~~

ni nk tunjuk tanah basah...dah lame x tengok n rase hujan..hehe

budak2 ni semua xcited, siap bergambo tengoh2 hujan...hahaha

gambo dari atas....xnmpak rintik hujan tp jalan tu basah la....

*hari ni pon still hujan....alamat banjirla depan rumah ni...huhuhu, nasib baik hari ni cuti =)*
.......................................................................................................................

~turn mood~

selamat menyambut maulidurRasul =)

smalam kami semua pegi raikan dengan menghadiri ceramah anjuran PCM, MUHAMMAD S.A.W. : THE CHOSEN ONE.."mata rantai perjuangan Rasulullah: peranan mahasiswa/wi kini"... menarik, x bosan...first time x bosan dalam ceramah...alhamdulillah,harap2 semua termasuk diri saya dapat pengajaran dan memperbaiki diri...(*_*)

hujan lebat x halang kami semua pergi ke ceramah tu....hujan rahmat...bile time nk keluar pegi majlis tu je, hujan berhenti...amazing, mashaAllah, subhanallah...




Ya Rasulullah aku rindu padamu
Ya Rasulullah kaulah yang satu
Ya Rasulullah sungguh besar pengorbananmu

malunya aku padamu Ya Rasulullah 
untuk mengungkapkan cinta ini
pantaskah aku untuk mengakuinya?
kerna aku bukanlah kekasih yang setia sepertimu
yang masih mengingati kami
tatkala kau bertarung melawan pedih azabnya maut

aku hanyalah pengikutmu yang lemah
sering terlalai terlupa
sedikit sahaja mengikut sunnahmu
maafkan aku Ya Rasulullah




2 comments:

anna_luvly said...

haa...y ni laa comey...tgok layout ni,bru rse interested nok bce...

nurulkarimah said...

ye la tu...btw, thanks 4 ur idea..hihi