Saturday, May 7, 2011

*ucapkanlah*

بسم الله الرحمن الرحيم 
الحمد لله 


ingin sekali aku menyatakan cintaku padamu
namun kelu lidah untuk menyatakan sayang
juga kaku diriku mempamirkan kasih
kerna malu pada yang mendengar
segan pada yang melihat
membayangkan pun sudah merah pipiku
sungguh aku malu...

takkan dapat sagunya jika tidak dipecahkan ruyung
takkan bermula sesuatu jika tiada langkah pertama
tembok ego harus diruntuhkan
keyakinan diri dibina seteguh-teguhnya
insan yang cemerlang akan melakukan 
bukan mencari alasan

tika kita bertemu lagi
kukumpulkan semangat diri
kubuang jauh malu di hati
pandangan mereka kubiarkan sahaja
kerna inginku sampaikan hajat dihati
agar kau tahu rahsia di hati ini

"ibu, saya sayang ibu"
"ibu, saya rindu ibu"
"ibu, saya cinta ibu"
"ibu, terima kasih ibu"

kau tersenyum membuat diriku begitu gembira
pelukan dan ciumanmu hangat terasa
air mata gembira membasahi pipi kita
aku bahagia......



*semuanya bermula dengan langkah pertama V ^___^ v
*selamat hari ibu buat bonda tersayang, Bunga binti Endot
*hari hari hari ibu, semakin hari semakin sayang *macam iklan fair n lovely la pulak -__-'* 







2 comments:

Anonymous said...

imah, sweetnye.. ^___^

nurulkarimah said...

hihihi *blushing*
thanks :)