Sunday, June 26, 2011

seruan hatiku

السلام عليكم 
الحمدلله

[two-more-to-go]


maafkan saya ibu, saya sudah jatuh cinta. puas saya menolakknya tetapi godaannya tersangatlah hebat. kata-katanya terlampau manis hinggakan saya mendapat diabetis, indahnya ibarat aurora nun di kutub utara sana. tak dapat saya gambarkan ibu, harap ibu sudi menerimanya.

abah, maaf terlupa nak bagitahu abah juga. bukan nak mengbapak tiri kan abah tapi kita jarang berbicara maka tidak terluah isi hati ini. relakan anakmu ini jatuh cinta ya abah. insyaAllah saya masih mampu menjaga diri ini, berada dalam kawalan Nya setiap masa. redhakan diri ini abah. selamat hari abah, abah. lupa dah nak ucap baru-baru ni. jangan merajuk tau, sayang abah banyak-banyak walaupun hati ini dah terpikat dengan yang lain. abah tetap di tangga teratas :)


awak, kenapa baik kata-kata awak terlampau indah? tak tertahan hati ini menerimanya. sumpah saya dah jatuh hati, tiap hari asyik teringat. kalau boleh tiap masa nak dengar kata-kata awak tu tapi alhamdulillah saya tahu batasnya. terima kasih kepada kak ain kerana telah menemukan kita ^_^




awak semua, 'dia'lah yang saya maksudkan. best kan lirik dia, part paling best dekat course.


babai~






1 comment:

sh. said...

Dear, I miss you sooooo much. Hu ;(