Friday, December 25, 2009

kholas, abes...

minggu ni tamatlah kelas praktikal saya..but only for this sem. alhamdulillah... kelas praktikal terakhir ialah fizik, my feberete klas...leh? kenape? sebab....sebab.....sebab saya suka lah..

kelas fizik ni klas yang paling happening bagi saya sebab doc. nye pun gile-gile(bukan gila tau!!) nak buat camne, doc tu pun muda-muda semuanya, around 20's...muda kan, and of course hensem...(wlaupun sebenarnya xla hensem sangat). mereka ni sangat caring n  baik.. mereka selalu cakap, good...good..ntah ape yang good nye pun saya tak tahu,whahwhahwha.

masa last klas baru-baru ni, kami gunakan sepenuh masa untuk membuat revision. of course la, lepas ni nak exam praktikal, lagi 2 minggu, 5/1 ni. berdebar awi, doakan kejayaan saya dan rakan-rakan... biasanya dalam kelas ni saya hanya main-main, x serius sangat masa nak buat experiment tapi hari tu saya memang serius 199%,  sampai sakit kepala..(semuanya la, x saya sorang) semangat punya pasal samapai kami tak sedar masa kelas dah abis, siap terbabas samapai pukul 8 lebih..waawaa, sedihnye, x sempat nak revise semua experiment..

sebagai tanda sokongan, doc mengucapkan all d best kepada kami dan memberi tips-tips berguna. dia juga ada mencari murid kesayangannya, iqbal.....sibuk bertanya kemana hilangnya iqbal dan etc... kami yang terkejut dengan pertanyaan doc hanya memberi alasan mush arif 'anhu..x tau la doc..(sori doc, x nk tipu tapi utk kebaikan semua). dia juga berjanji kalu kami ada problem masalah boleh bagitau dia n dia akan cuba solve...thanks doc, luv u...

sebagai kenangan, kami bergambar bersama-sama...pelbagai ragam dan pose doc buat..hahahha, sanagt lucu tapi sori, xleh nak upload gambar tu sebab ada ngan kawan...ni je yang ada...



me and doc Hamdi or kami panggil doc sean kingston.. x marah yer doc(^_~)



hahhaa..pembantu makmal kegilaan ramai...




No comments: